6:00 – 8:00 – Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
8:00 – 8:15 – Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane zgodne z zainteresowaniami dzieci, ćwiczenia poranne.
8:15 – 8:30 – Przygotowanie do śniadania, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.
8:30 – 9:00 – I Śniadanie.
9:00 – 10:30 – Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
10:30 – 10:40 – Przygotowanie do śniadania, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.
10:40 – 11:15 – II Śniadanie
11:15 – 12:15 – Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na boisku, w parku) lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne.
12:15 – 12:30 – Przygotowanie do obiadu, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.
12:30 – 13:30 – Obiad.
13:30 – 14:45 – Grupy młodsze: odpoczynek poobiedni, czytanie bajek. Grupy starsze: relaksacja przy muzyce, czytanie bajek.
14:45 – 15:45 – Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek).
Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
15:45 – 16:00 – Przygotowanie do podwieczorku, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.
16:00 – 16:30 – Podwieczorek.
16:30 – 17:00 – Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach, zabawy swobodne, rozchodzenie się dzieci.